Holdbeskrivelse

Sjovt, udfordrende og effektivt. Step er primært konditionstræning. Vores instruktører laver deres egen koreografi og ingen timer er ens. Vi har steppet siden 1999 og vi lærer gerne dig at være med.

Fordybelse og centrering er nøgleord i den Yoga undervisning du møder på Aerobicgården. Fokus på vejrtrækning og grundlæggende yoga stillinger, asanas er kernen i Yoga timen. Nogle timer er meditative, andre med fokus på styrke og udholdenhed.

Vores instruktører er meget erfarne og inspirerende.

Medrivende og enkel konditonstræning med udgangspunkt i latinamerikanske rytmer & stilarter. Alle kan være med.

Vore Zumba timer ledes af et hold meget erfarne og energiske Zumba piger, der har været med hele vejen.

Forbrænding og kondition på højt niveau. Cycling eller Spinning er til dig der vil have resultater på kortest mulige tid. Cycling er delt i tre niveauer, 25, 40 og 55 min. Intensitet og timelængde følges ad.

Vi kører på Bodybike smart+, husk at downloade vores app, så du får mest muligt ud af timen. Watt tests køres regelmæssigt på timerne, så du kan følge udviklingen i din træning.

Fokus på opstramning og styrkelse af mave, ben og bagdel. Ingen koreografi og mange gentagelser sikrer at du får resultater.

We don´t sweat – we sparkle!

Crossdance™ er et dance fitness koncept baseret på moduler med Dance, Bodytoning, Cardio og Balance.

Vores Crossdance™ instruktør har fuld frihed til at sætte sit eget præg på timen, og varierer musik & koreografi. Musikken kender du i forvejen, så det er nemt at få sved på panden – timen er fuld af livsglæde og stærkt vanedannende.

Aerobicgården er uddannelsescenter for CrossDance og der er ofte masterclasses med skiftende instruktører.

Rygholdet undervises af vores fysioterapeut og timen er til dig der er i området mellem genoptræning og almindelig træning. Brug rygholdet i de perioder hvor du har ondt eller mangler styrke, øvelserne kan så overføres til din fitnesstræning.

Kontrol og kropsstyrke er nøgleord i den klassiske Pilates træning. Fokus på kroppens kernemuskulatur og det at alle bevægelser udspringer fra kroppens centrum. Træningen består af faste opvarmningsøvelser og går så over i styrkeøvelser med egen kropsvægt hvor der er fokus på kontrol. Pilates styrker din “core” og giver kropsbevisthed, der kan overføres direkte på andre træningsformer.

WOD – Workout of the day. CrossFit er enkelt, klassisk og benhårdt. Fokus er på intensitet, god teknik og maksimal personlig indsats.
Brænd op til 500 kcal på en time!
PowerTraining er højeffektivt og får dig i den bedste form. Vi bruger lette til moderate vægtstænger, xertubes og elastikker på denne time. Hele kroppen gennemarbejdes og formatet er enkelt så alle kan deltage.
Cirkeltræning med fokus på intensitet og god teknik. PowerCircle er en klassisk træningsform som er enkel at gå til. Alle arbejder på eget niveau og timen kan derfor bruges af alle.
Bevægelighed er en af de vigtigste faktorer for at kunne bruge kroppen optimalt gennem hele livet. Timen er bygget op med en rytmisk del der udfordrer og øger din bevægelighed og balance, samt en udspændings del med smidighed som fokus.

Jab, uppercut, hook, højrekryds… Boksetimen har det hele, dog slår vi ikke på hinanden.
Teknik og kropsholdning er fokusområder i denne meget populære og knaldhårde boksetime. Timen ledes af en tidligere bokser, der gerne deler ud af sin kamperfaring.

5 ugers forløb på lukket hold. Er du ude af form og vejer for meget er det holdet for dig. Ugentlig vejning, peptalk, manual og 10 træninger er midlet til en hæderlig grundform

Yoga i børnehøjde for de 10-13 årige. Med legen som udgangspunkt indføres dit barn i Yogaens mange kvaliteter.

Tilmeld dig her, 


Alle sanser bringes i spil når træningen foregår udendørs. Du ledes gennem 60 min. udfordrende træning af vores eget Outdoor team, samt et udvalg af særdeles kompetente instruktører med professionel erfaring fra Forsvaret.

Træningen foregår på vores outdoor område bag bygningen men også i nærområdet. Øvelserne tages fra crossfit, kondition og styrketræningen, ofte er det funktionelt som at løbe med spande med sand eller flytte bildæk. Træningen tilpasses de fremmødte deltagere.

Medbring de ældste løbesko, træningshandsker og træningstøj der må blive beskidt.